Kvinnor med Niqab.

åhhhh, fan vad less man blir på folk (speciellt SVENSKAR ) som ska dra alla muslimer över en & samma kamm. Om en oreligiös person väljer att kasta iväg sin huvudbodnad (spelar ingen roll i vilken form det är, men tex niqab osv osv) så ska helt plötsligt alla andra kvinnor som har sjal "egentligen inte vilja ha den på sig". Fattar ni vad jag menar? Om en muslimsk kvinna blir misshandlad av en man så "BLIR ALLA ANDRA MUSLIMSKA KVINNOR OCKSÅ DET & LEVER I FÖTRYCK" varför är det så? varför ger ni islam så mycket dålig uppmärksamhet? om det var en SVENSK som blev misshandlad av en man skulle svenska folket rycka på axlarna och bara gå vidare, men bara för att det är en muslimsk kvinna ska man dra alla över en kam? VARFÖR. islam symboliserar ju frid & fröjd. Vad är det ni inte fattar? Jag känner en 15 årig flicka vars föräldrar inte är ett dugg religiösa, men de är ändå muslimer, hennes mamma bär inte ens slöja & dem firar jul & alla andra kristna högtider. Alla förutom den 15 åriga flickan. Hon bär tillochmed heltäckande kläder, varför då? varför gör hon det när ingen annan
i hennes krets inte gör det? JOO, FÖR DET ÄR JU HENNES VAL, INGEN ANNANS. Du lever inte här på jorden pga av att tillfredställa alla andras krav på dig. Du lever här för dig själv, ingen annan. & SNÄLLA, kan nån ge mig ett konkret svar på en fråga?
VARFÖR GER HELA VÄRLDEN ISLAM SÅ MYCKET
UPPMÄRKSAMHET PÅ DET DÅLIGA SÄTTET? Kan det vara för att det är den enda sanna religionen?

Kommentarer
Postat av: Laila

Ja, det finns ju dem här fräsiga talibanerna som har smutskastat resten av den islamska folket genom deras sinnessjuka tolkning av koranen.

2010-11-11 @ 00:00:55
Postat av: Lina

Hejsan! Jag skulle vilja se en bild på dig oxå! Besök gärna min blogg!!

2010-11-12 @ 17:28:49
URL: http://chewychewy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0