Whoever follows patience, success will follow him

Att röka är nog bland de värsta sakerna som finns. Hur kan man MEDVETET välja den väg som kommer ge dig men för livet? Hur kan man MEDVETET välja att förstöra sitt liv? Usch & fy & bläää & uääääkh, har aldrig under mitt 17åriga liv stoppat en cancerpinne i min mun, & kommer absolut inte göra det heller.  Det är ju så de flesta börjar! En rolig sak med mig är att jag alltid trott att om man smakar en cigg 1 gång, så blir man beroende direkt & kan inte sluta, så jävla läskigt är det! Fast å andra sidan skulle jag ALDRIG ta den risken...alltså..inte ens för att jag vill prova, men ah ni förstår mig? Plus att lukten folk som röker har är så vidrigt äckligt! Shit, KAN VÄRLDEN BARA SLUTA RÖKA?

Kommentarer
Postat av: flickaneemeliie

SV :D

2011-03-17 @ 20:29:47
URL: http://flickaneemeliie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0